• Telefoonnummer : 071-5327337

Binnen Stichting Onbeperkt Werkt kan je begeleid zelfstandig wonen. Je hebt hulpvragen waar je begeleiding bij nodig hebt, maar geen constante begeleiding nodig. Bij begeleid zelfstandig wonen is er geen 24 uur per dag begeleiding aanwezig maar zijn we wel 24 uur per dag bereikbaar voor je! Dan is begeleid zelfstandig wonen echt iets voor jou!

Binnen begeleid zelfstandig wonen heb je een eigen studio /appartement die je mag inrichten met je eigen spullen. Belangrijk bij begeleid zelfstandig wonen is dat je hebt laten zien dat jij goed kan omgaan met bijvoorbeeld je ouders, je werkgever of je leerkracht van school. Daarnaast heb je laten zien dat jij goed voor jezelf kunt zorgen. Je kunt je kleding wassen, je kunt koken en je leefomgeving netjes schoonhouden.

Toch zijn er nog zaken waarbij je begeleiding nodig hebt. Bij begeleid zelfstandig wonen krijg je een begeleider, deze helpt jou bij je hulpvragen. Dat is per persoon verschillend, misschien heb je ondersteuning nodig bij je financiƫn, een weekplanning maken, maakt niet uit wat, je begeleider helpt je daar waar nodig.

Woon je al zelfstandig, of woon je bij je ouders?Wij bieden ook individuele ondersteuning aan (jong)volwassenen die zelfstandig wonen, of die nog bij hun ouders thuis wonen.

Dagbesteding

Zo ziet wonen bij SOW eruit.

To do lijst

Ondersteuning bij het klaarmaken van een maaltijd

Ondersteuning bij het doen van de administratie

Samen praten over de dingen die jouw dwarszitten

Voor wie is dit geschikt?

Voor dagbesteding heb je een indicatie nodig.

Misschien ook interessant