• Telefoonnummer : 071-5327337

Organisatie

Stichting Onbeperkt Werkt is in Warmond gevestigd op de oorspronkelijke boerderij van familie Zwetsloot. SOW is een leerwerkbedrijf waarbij werken centraal staat. Wij leveren een bijdrage aan de kwaliteit van leven door uitdagend werk te bieden. Dagelijks worden alle activiteiten met elkaar gedaan. Deze activiteiten variƫren van dierenverzorging tot krantenbezorging.

In samenwerking of met ondersteuning van de begeleiders worden de activiteiten opgepakt en naar voldoening afgerond. Naast het werk is er ook aandacht en tijd om de klant te laten ontdekken waar zijn of haar talenten liggen. Deze talenten kunnen wellicht middels een studie verder worden ontplooid. Naast de activiteiten op de boerderij biedt SOW ook ambulante begeleiding aan klanten om hen te ondersteunen in de thuissituatie. Bij Stichting Onbeperkt Werkt wordt er niet gekeken naar beperkingen, maar naar de mogelijkheden van iedere klant. SOW beschikt als leerwerkbedrijf over de nodige certificeringen, waardoor scholing gericht op doorgroei naar een betaalde baan tot de mogelijkheden behoort.

slide7

Foto5