• Telefoonnummer : 071-5327337

Organisatie

Stichting Onbeperkt Werkt (SOW) is opgericht om bij te dragen aan kwaliteit van leveren van kwetsbare mensen. SOW doet dit door mensen vanuit eigen normen en waarden ondersteuning te bieden bij het realiseren van wensen en behoeften. SOW is een open en toegankelijke organisatie die streeft naar maatwerk oplossingen. De behoefte om persoonlijker te werken staat bij ons centraal. SOW is een organisatorisch platte organisatie. Hiervoor is gekozen om op deze manier dichtbij of naast de klant te kunnen staan. SOW biedt haar klanten dagbesteding en ambulante ondersteuning op basis van gelijkwaardigheid. Haar primaire functie is om haar klanten zinvolle dagbesteding te bieden en klanten te ondersteunen in het behoud en verwerven van zelfstandigheid en onafhankelijkheid middels ambulante begeleiding. Daarmee hebben en houden de klanten de regie over hun eigen leven.

Begeleid-zelfstandig-wonen

Erkenningen en certificaten

ANBI-statusStichting Onbeperkt Werkt is door de belastingdienst aangemerkt als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Als donateur van een ANBI mag u uw giften aftrekken van uw inkomsten- of vennootschapsbelasting. Op deze pagina staan de ANBI gegevens van Stichting Onbeperkt Werkt

Erkend leerbedrijfStichting Onbeperkt werkt is een erkend leerwerkbedrijf dat garant staat voor verschillende leermogelijkheden en deskundige begeleiding. Bij SOW kan je de volgende opleidingen volgen:

• Dierenverzorging
  • Welzijnsopleidingen
  • Administratief, boekhoudkundig en secretarieel

Samenwerkingspartners

Stichting Onbeperkt Werkt werkt samen met diverse partners:

• Actor Consultancy
  • Annemieks Pluktuin